蟲蟲部落

可語冰的Happy蟲蟲

Thursday, May 25, 2006

第三通 世界波蟲 - 戴翅偉


剛才新聞報導話,日本橫濱的水族館放了一缸「世界波魚」,黃色魚代表盧比度叔叔的巴西,藍色則代表戴翅偉的日本,魚缸兩旁放了兩個龍門,中間有一個半浮不沉的球,魚仔將球頂吓頂吓咁,都咪話唔Lum!
其實Captain Tsubasa是否應譯為戴翅偉 - 大空翼嘛,怎會是戴志偉呢?
小蟲常想,中田san是否inspired from 戴翅偉呢? 如果係,都幾Lum。
中田係小學生時,戴翅偉都係; 大家兒時的日本隊多是俾人隊; 邊個會Dream 它日自己真係會代國家爭光,同埋識到Maggie Q 呢? (究竟 'Q' for 啥 Q?)
另外,Captain爸爸唔會擔心媽媽嘅咩? 鏡頭後的盧比度叔叔和媽媽有路嗎?...
Anyway, 其實小蟲最欣賞故事的慢,有 - 戲 - 味 !!
除咗戴翅偉,小蟲最最留意就是三杉淳。三杉淳的Manager是莉莉,和戴翅偉是小學一年級同學,大頭妹很妒忌呢! 三杉淳最attractive 的地方,莫過於佢靚仔、有$及同一時間有心臟病!

----------
巴西及日本都是本蟲今年的賭博項目,都take profit了。都會re-visit的,始終巴西的average PE只得約6x而日本有structural 改變。不過暫時唔駛睇住。
盧比度叔叔,遲D你要帶我去巴西呀!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home