蟲蟲部落

可語冰的Happy蟲蟲

Tuesday, May 23, 2006

第一通 懶蟲

要命! 要本蟲用中文打字真要命!
----------
三聯85折! 本書蟲立即科款買咗2 本書 - The Alchemy of Finance 及一本講Leonardo Da Vinci 的書。 前者有想過在尚書房買,且念Soros 兄之畢生心血,故放下銀紙離開 (車! 用Credit card 有bonus point 吖!)。另一本是為趕 The Da Vinci Code 熱,所以科款時有D面紅。真想大大聲話自己鍾愛文西好耐,家中亦已有其畫集云云,哈哈,都幾幼稚。
----------
今日不在office,後來才知HSI一天落-->上。痴des嘅呢。可幸本賭蟲全線茄薯。想想暫時除了留意EUR及JPY外,可以做懶蟲蟲啦! BOC IPO? No way!
----------
米雪今晚仲o係印度,我同蟲妹講,你睇,o係香港做女蟲比在印度好10^x倍。做人有什麼理由唔開心呢?

0 Comments:

Post a Comment

<< Home