蟲蟲部落

可語冰的Happy蟲蟲

Monday, November 06, 2006

第三十九通 Materialistic 蟲

我唔覺得我好 materialistic, 起碼我冇LV, GUCCI手袋, 亦暫冇興趣有 (留一線俾自己)。

但有時見到d 好嘢, 都會有 d 心理不平衡, 如 Kartell.

有人問我想要什麼禮物, 我說在 Kartell 有個 Acrylic Vase 呀, 千幾二千大元真唔捨得。

鬼咩, 又係 Phillip Starck, 大師 Premium 值唔值得俾見仁見智! 但買咗真係會 add flavour 喎!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home